Plačilne kartice v WooCommerce spletni trgovini

Plačilne kartice v WooCommerce spletni trgovini

Plačevanje s plačilnimi karticami na spletu sicer ni nič novega, se je pa v času pandemije tak način izkazal za zelo priročnega. Zato se je pričel vse pogosteje prakticirati in uporabniki so se ga navadili.

Če možnosti plačil s plačilnimi karticami v svoji WooCommerce spletni trgovini še nimate vas vzpodbujam, da to čim prej naredite. Več možnosti plačilnih metod namreč pomeni večje število uspešno zaključenih nakupov. Nekateri kupci na spletu plačujejo izključno po povzetju, drugi s plačilom po predračunu (nakazilo na TRR), spet tretji s plačilno kartico.

Pokazal bom kako v WooCommerce spletno trgovino dodati možnost plačevanja s plačilnimi karticami.

Uvod

Za implementacijo plačilne metode s plačilnimi karticami boste potrebovali:

  • ponudnika spletnih plačil
  • nameščen SSL certifikat
  • rešitev za integracijo plačilne metode v spletno trgovino

Za uspešno in varno obdelavo plačilnih podatkov in finančnih transakcij je potrebno imeti primerno infrastrukturo (strojna oprema, programska oprema…), skladno z vsemi finančnimi in pravnimi regulacijami. Tukaj nastopijo ponudniki spletnih plačil.

Pri prenosu osebnih in finančnih podatkov mora biti povezava spletne trgovine z zunanjimi sistemi absolutno varna, podatki pa zaščiteni. Zato mora spletna trgovina imeti nameščen SSL certifikat. Kako pridobite in namestite SSL certifikat lahko preberete v članku Brezplačen SSL certifikat za vašo spletno trgovino.

Novo plačilno metodo je potrebno nekako dodati v spletno trgovino. Številni ponudniki spletnih plačil že imajo razvite rešitve za integracijo z večjimi CMS sistemi (npr. za WordPress/WooCommerce, Magento, Prestashop…) in so navadno tudi brezplačne.

1. korak: Izbira ponudnika

Ponudnik spletnih plačil je storitev, ki omogoča dejanske denarne transakcije (plačila, vračila…) ter zagotavlja ustrezno varnost in skladnost z zakonodajo.

Storitev navadno plačujete v obliki provizij od vsake denarne transakcije (sicer odvisno od ponudnika).

Na trgu je kar nekaj ponudnikov. Najpogosteje uporabljam in priporočam Stripe. Proces registracije je preprost, vse uredite preko spletna in imajo ugodne provizije. Stripe je pripravljen za uporabo v zgolj nekaj minutah. Prav tako imajo odlično in brezplačno rešitev za preprosto integracijo v WooCommerce spletno trgovino v obliki vtičnika.

Sicer pa svetujem, da izberete ponudnika spletnih plačil, ki najbolj ustreza vašemu poslovnemu modelu. Ob tem bodite pozorni, da omogoča preprosto integracijo v WooCommerce spletno trgovino, saj vas lahko v nasprotnem primeru taka integracija kar nekaj stane (nakup rešitve ali najem razvijalca).

Nekaj predlogov ponudnikov spletnih plačil:

2. korak: Registracija pri izbranem ponudniku

Ko izbereš ponudnika spletnih plačil se registriraj in aktiviraj svoj uporabniški račun. Način registracije in aktivacije se med ponudniki precej razlikuje.

Med tem, kot lahko npr. Stripe, PayPal ali Braintree uporabniški račun registrirate in aktivirate preko spleta v nekaj minutah, je postopek pri nekaterih drugih ponudnikih bolj zamuden. Za Bankart morate npr. kontaktirati svojo banko (vaša banka mora omogočati storitev Bankart) in skleniti pogodbo.

Želiš prejemati podobne vsebine v svoj e-poštni nabiralnik?

Pošiljali ti bomo samo uporabne nasvete in vsebine. Obljubimo.

3. korak: Integracija plačilnih kartic v WooCommerce

Ko imate registriran in aktiviran uporabniški račun morate plačilno metodo izbranega ponudnika integrirati v svojo spletno trgovino.

Odvisno od ponudnika so na voljo tri možnosti:

1. možnost

Ponudnik že ima razvito rešitev za integracijo v obliki vtičnika. To pomeni, da boste plačilno metodo lahko preprosto dodali tako, da namestite vtičnik, ki ga je ponudnik razvil za WooCommerce.

Vtičnik je navadno na voljo na spletni strani ponudnika ali v uradnem WordPress repozitoriju.

Tak način integracije je najugodnejši, saj ponudniki rešitve (vtičnike) ponujajo brezplačno (Stripe, Braintree, PayPal…).

Vtičnik za integracijo Stripe plačil - WooCommerce
Vtičnik Stripe za WooCommerce

2. možnost

Ponudnik rešitve nima, vendar ta že obstaja in jo je možno kupiti. V tem primeru ponudnik nima na voljo vtičnika za WooCommerce, je pa vtičnik razvilo neko drugo podjetje in ga je možno kupiti.

Ta vrsta integracije je nekoliko dražja in se navadno giblje v okvirju nekaj sto evrov.

3. možnost

Rešitev za integracijo v WooCommerce še ne obstaja, zato boste morali najeti razvijalca.

Ta možnost je najdražja in je odvisna od urne postavke razvijalca in porabljenega časa. Razvijal se mora najprej seznaniti s ponudnikovo dokumentacijo za razvijalce in preveriti možnosti, ki jih ponuja. Šele nato lahko prične z načrtovanjem in razvojem.

4. korak: Testiranje

V procesu integracije se rešitev implementira v testnem okolju. V koraku testiranja lahko tako preverite uspešnost integracije, brez da bi se pri tem izvajale dejanske denarne transakcije.

Testirajte in preverite vse možne scenarije in se prepričajte o uspešnosti integracije. V primeru napak le te odpravite in ponovno testirajte.

5. korak: Produkcija

Po uspešnem testiranju je potrebno plačilno metodo preklopiti v produkcijski način. V tem načinu se pričnejo izvajati dejanske denarne transakcije.

Smiselno je »testirati« tudi produkcijski način. Tako boste prepričani, da plačila in denarne transakcije zagotovo delujejo.

To lahko storite tako, da opravite nakup za majhen znesek (npr. 1€). Naredite izdelek v vrednosti 1€ (vidnost izdelka nastavite na zasebno, da ga ne bodo videli ostali obiskovalci spletne trgovine) in opravite nakup.

Če je nakup uspel in v uporabniškem vmesniku izbranega ponudnika plačil vidite zabeleženo plačilo, potem ste plačila s plačilnimi karticami uspešno dodali. Čestitam!

Imate vprašanje ali potrebujete pomoč? Z veseljem vam pomagamo.

Ocenite prispevek
Skupna ocena: 5

Imate vprašanje?

Prvi korak morate narediti sami, pri vseh ostalih vam bomo do cilja pomagali mi.

Preden greš

Naroči se na uporabne vsebine in nasvete. Saj veš, znanja ni nikoli preveč.

Tvojih osebnih podatkov ne bomo nikoli delili s tretjimi osebami. Poglej pravilnik o zasebnosti.