Najboljši WooCommerce vtičniki

Najboljši WooCommerce vtičniki

Priznamo, naslov “Najboljši WooCommerce vtičniki” je morda nekoliko zavajujoč, saj “najboljša” stvar le redko obstaja, sploh taka univerzalna, najboljša za vse primere.

Zato bomo tokrat izpostavili in predstavili nekaj WooCommerce vtičnikov, ki jih pri izdelavi spletnih trgovin redno oz. zelo pogosto uporabljamo in za katere menimo, da sodijo med boljše. Ker, kot že omenjeno, “najboljše za vse primere” ne obstaja, smo vtičnike razdelili na skupine po namenu uporabe oz. funkcionalnosti, ki jo ponujajo.

OPOMBA
Predstavljeni WooCommerce vtičniki in mnenja v tem prispevku so subjektivna in predstavljajo naše stališče, ki je oblikovano na podlagi uporabe teh vtičnikov in naših izkušenj.
PARTNERSKE POVEZAVE
Pri nas verjamemo v popolno transparentnost. Nekatere povezave na tej strani so partnerske povezave. Če se odločite za nakup katerega izmed vtičnikov preko naše partnerske povezave, bomo ob tem prejeli majhno provizijo, za vas pa to ne predstavlja dodatnega stroška. Ker za našimi besedami in nasveti stojimo priporočamo le izdelke in storitve, ki jih tudi sami uporabljamo, imamo z njimi dobre izkušnje in verjamemo, da bodo dobro služili tudi našim bralcem.

Dostava

Najboljši WooCommerce vtičniki za upravljanje in nastavitev možnosti dostav v spletni trgovini.

Table Rate Shipping Method for WooCommerce by Flexible Shipping

Najboljši WooCommerce vtičniki - Table rate shipping method

Ta vtičnik je z razlogom na prvem mestu. To sicer ne pomeni, da so ostali v tem prispevku manj pomembni, je pa to vtičnik, ki ga uporabljamo na praktično vseh WooCommerce spletnih trgovinah.

WooCommerce privzeto sicer omogoča nekaj možnosti dostave, vendar le te niso dovolj fleksibilne in imajo precej omejitev, hkrati pa so za potencialnega kupca v spletni trgovini pogosto uporabniško neprijazne (npr. samodejna brezplačna dostava, ko kupec doseže določeno vrednost nakupa).

Posebnost tega vtičnika je, da je mogoče ceno dostave prilagoditi glede na težo paketa ali vrednost nakupa. Nastaviti je mogoče več razredov (glede na težo izdelkov, vrednost nakupa ali drugo lastnost) in za vsak razred vnesti ceno dostave. To je npr. idealno za spletne trgovine, ki prodajajo širok spekter izdelkov (od takih, ki tehtajo le nekaj gramov, do tistih z več kilogrami).

Vtičnik Table rate shipping method - tabela za izračun dostave
Tabela za nastavitev obračunavanja dostave glede na različne pogoje

Prednosti

  • na voljo je brezplačna verzija s širokim naborom funkcionalnosti
  • strošek dostave je mogoče nastaviti glede na težko izdelkov, vrednost nakupa ali drugo lastnost
  • samodejna brezplačna dostava, ko kupec doseže določeno vrednost nakupa
  • plačljiva verzija omogoča nastavitev naprednih pogojev za obračunavanje dostave

Povezava: https://wordpress.org/plugins/flexible-shipping/

Cena: od 89 € na leto / na voljo tudi brezplačna verzija

Plačila

Najboljši WooCommece vtičniki za upravljanje in nastavitev plačilnih metod v spletni trgovini.

Payment Plugins for Stripe WooCommerce

Payment plugins for stripe - banner

Payment Plugins for Stripe WooCommerce je verjetno eden boljših in preprostih vtičnikov za implementiranje plačil s plačilnimi karticami preko ponudnika Stripe.

Zraven plačevanja s plačilnimi karticami omogoča implementacijo tudi drugih načinov plačil kot so Google Pay, Apple Pay, Afterpay, Klarna itd. Vtičnik je kompatibilen in odlično deluje tudi s vtičnikom WooCommerce Subscriptions (za prodajo naročnin).

Vtičnik Payment plugins for stripe

Prednosti

  • preprosta konfiguracija in implementacija Stripe
  • dodatne plačilne metode (Google Pay, Apple Pay,…)
  • “Kupi zdaj” oz. “Buy now” gumb za neposredne nakupe in višjo stopnjo konverzije
  • popolnoma brezplačen

Povezava: https://wordpress.org/plugins/woo-stripe-payment/

Cena: brezplačno

Imaš vprašanje ali potrebuješ pomoč?

SEO – optimizacija za spletne iskalnike

Najboljši WooCommerce vtičniki za SEO – optimizacijo za spletne iskalnike.

Rank Math SEO

Rank Math - banner

Čeprav ne gre za WooCommerce specifičen vtičnik pa je kljub temu eden bolj prilagodljivih in funkcionalno bogatih vtičnikov za SEO – optimizacijo za spletne iskalnike.

Že brezplačna verzija omogoča izjemen nabor SEO funkcionalnosti, tudi za WooCommerce, le te pa je mogoče nadgraditi s plačljivo verzijo (napredna GA4 integracija, Keyword Rank Tracker, Content AI Trial,…).

Namestitev in osnovna nastavitev je dokaj preprosta z dve možnostima – osnovni (Basic) ali napredni (Advanced) način.

Vtičnik Rank Math - implementacija v Elementor page builder
Vtičnik RankMath je odlično implementiran v Elementor Page builder

Prednosti

  • izjemen nabor funkcionalnosti že v brezplačni verziji
  • osnovni (Basic) ali napredni (Advanced) način
  • optimizacija ene strani za več ključnih besed
  • upravljanje s 301 in 302 preusmeritvami

Povezava: https://wordpress.org/plugins/seo-by-rank-math/

Cena: od cca. 95 € na leto / na voljo tudi brezplačna verzija

Pospeševanje prodaje

Najboljši WooCommerce vtičniki za pospeševanje prodaje.

WooCommerce Cart Abandonment Recovery

WooCommerce Cart Abandonment Recovery

Ta vtičnik opravlja preprosto a pomembno nalogo v nakupnem procesu v spletni trgovini – obiskovalce spletne trgovine, ki so že pričeli z zaključkom nakupa vendar ga niso zaključili in oddali naročila (razlogi so lahko različni) s serijo obvestil preko e-pošte opomni in pozove k zaključku nakupa.

S takimi avtomatiziranimi obvestili je mogoče bistveno izboljšati število uspešno zaključenih nakupov.

Vtičnik na strani zaključka nakupa zabeleži e-naslov kupca (ko ga le ta vnese v polje E-naslov) in v kolikor v roku 15 minut nakupa ne opravi sproži sekvenco za pošiljanje obvestil oz. povabil potencialnemu kupcu, da zaključi nakup.

Edinstvena funkcionalnost tega vtičnika je ta, da lahko samodejno generira kupone za popuste, jih pošlje potencialnemu kupcu in ga tako še dodatno motivira, da zaključi in opravi nakup.

Za piko na i pa je še popolnoma brezplačen.

Vtičnik WooCommerce Cart Abandonment Recovery

Prednosti

  • preprosta namestitev in nastavitev
  • možnost samodejnega kreiranja in pošiljanja kuponov za popuste za dodatno motivacijo kupcev
  • vtičnik je popolnoma brezplačen

Povezava: https://wordpress.org/plugins/woo-cart-abandonment-recovery/

Cena: brezplačno

CartBoss

CartBoss

CartBoss opravlja podobno nalogo, kot zgoraj omenjen vtičnik, le da storitev deluje v oblaku, obvestila pa namesto preko e-pošte pošilja preko SMS sporočil.

Brezplačen uporabniški račun CarBoss preprosto povežeš s svojo WooCommerce spletno trgovino s pomočjo CatBoss vtičnika. Večino nastavitev upravljaš preko CartBoss uporabniškega računa, kjer imaš pregled tudi nad statistiko nakupov (uspešni nakupi, izgubljeni nakupi, obnovljeni nakupi…).

CartBoss vsakemu novemu uporabniku podari 100 brezplačnih SMS sporočil, kar je dovolj, da storitev testiraš in ugotoviš ali je primerna zate.

Nadzorna plošča CartBoss
CartBoss nadzorna plošča v oblaku

Prednosti

  • preprosta namestitev in nastavitev
  • storitev v oblaku
  • pošiljanje obvestil preko SMS sporočil
  • predpripravljena SMS sporočila v več jezikih
  • 100 brezplačnih SMS sporočil ob registraciji

Povezava: https://wordpress.org/plugins/cartboss/

Cena: prvih 100 SMS sporočil brezplačno / vsa nadaljnja SMS sporočila po ceniku

Konfiguracija izdelkov

Variation Swatches for WooCommerce

Variation swatches - banner

Vtičnik Variation swatches for WooCommerce doda “vizualne” funkcionalnosti atributom izdelkom. To pomeni, da je na strani izdelka atribut, namesto zgolj z imenom, mogoče prikazati ko sliko, barvo ali gumb.

Atribut BARVA lahko naprimer prikažemo kot barvne gumbe, kupec pa barvo, namesto iz spustnega menija z opisi, izbere vizualno s klikom na izbrano barvo.

Tako je mogoče bistveno izboljšati uporabniško izkušnjo, kar ima pozitiven vpliv tudi na stopnjo konverzije (število nakupov).

Vtičnik Variation swatches

Prednosti

  • brezplačna verzija ponuja dovolj osnovnih funkcionalnosti
  • različne možnosti prikaza atributov/variacij
  • izboljšanje uporabniške izkušnje

Povezava: https://wordpress.org/plugins/woo-variation-swatches/

Cena: od cca. 95 € na leto / na voljo tudi brezplačna verzija

Product Addons for Woocommerce – Product Options with Custom Fields

Product addons - banner

Product addons for WooCommerce je po našem mnenju eden najboljših vtičnikov za bolj kompleksne konfiguracije izdelkov.

Izdelku je mogoče dodati dodatna izbirna ali vnosna polja (numerična, tekstovna, datumska…), nastaviti pogoje in logiko, pribitke k ceni z enačbami po meri, polje za nalaganje datotek in slik… Čeprav so številne od teh funkcionalnosti na voljo že v brezplačni verziji je za bolj napredne možnosti (pogoji in logika, pribitki k ceni…) potrebno kupiti plačljivo premium verzijo.

S širokim naborom možnosti in funkcionalnosti omogoča nastavitev personalizacije izdelkov specifičnim potrebam. Nekaj uporabnih primerov:

  • tekstovno vnosno polje za graviranje
  • tekstovno vnosno polje za vnos posvetila
  • napredni konfigurator za izdelek po meri (npr. ura, kjer je mogoče izbrati barvo pasu, številčnice, ohišja,…)
Vtičnik Product addons

Prednosti

  • brezplačna različica ponuja precej funkcionalnosti
  • izjemna fleksibilnost in prilagodljivost izdelkov
  • možnost obračunavanja pribitkov k cenam
  • možnost izdelave konfiguratorja izdelkov

Povezava: https://wordpress.org/plugins/woo-custom-product-addons/

Cena: od cca. 45 € na leto / na voljo tudi brezplačna verzija

Iskanje po izdelkih

Najboljši WooCommerce vtičniki za iskanje izdelkov v spletni trgovini.

FiboSearch – Ajax Search for WooCommerce

Fibo search

V spletnih trgovinah z veliko izdelki (npr. več sto izdelkov) lahko iskalnik po izdelkih bistveno izboljša uporabniško in nakupovalno izkušnjo, hkrati pa izboljša stopnjo uspešno zaključenih nakupov.

Namesto, da se mora obiskovalec “prebijati” skozi številne kategorije in podkategorije, lahko izdelek preprosto poišče z iskalnikom tako, da v iskalno polje iskalnika vpiše ime izdelka.

Prednost FiboSearch vtičnika je ta, da rezultate iskanje prikazuje v realnem času, med tem ko uporabnik vpisuje iskalni niz. Za res dobro uporabniško izkušnjo in optimalno delovanje iskalnika (prikazovanje pravilnih rezultatov) je seveda potrebno izdelke opremiti z ustreznimi imeni in opisi.

Vtičnik je na voljo v dveh okusih, brezplačen in plačljiv. Čeprav je za vse osnovne potrebe več kot dovolj že brezplačna verzija, pa plačljiva verzija ponuja nekaj izjemno mamljivih funkcionalnosti, kot so preindeksiranje vsebin za hitrejše iskanje (tudi pri količini nad 100.000 izdelkov), prikaz rezultatov tudi če je uporabnik naredil manjše tipkarske napake in druge naprede funkcionalnosti.

Fibo search
Prikazovanje rezultatov iskanaj v realnem času

Prednosti:

  • brezplačna verzija ponuja izjemen nabor funkcionalnosti
  • zanimive in uporabne dodatne funkcionalnosti v plačljivi verziji
  • hitro delovanje iskalnika
  • izjemna prilagodljivost

Povezava: https://wordpress.org/plugins/ajax-search-for-woocommerce/

Cena: od cca. 45 € na leto / na voljo tudi brezplačna verzija

JetSearch

JetSearch

JetSearch vtičnik deluje in opravlja podobo funkcijo kot vtičnik FiboSearch, vendar je na voljo zgolj kot plačljiva verzija, ki pa je bistveno ugodnejša (cca. 20 € na leto) kot plačljiva verzija vtičnika FiboSearch.

JetSearch vtičnik ima podoben nabor funkcionalnosti kot FiboSearch, hkrati pa ima neposredno podobro in integracijo z orodjem Elementor, Gutenbergs in Bricks builderjem, kar še dodatno olajša delo in razvoj spletnih strani brez programiranja.

Prednosti:

  • izjemen nabor funkcionalnosti za detajlno nastavitev
  • integracija s page builderji Elementor, Gutenberg in Brick builder
  • ugodna cena

Povezava: https://crocoblock.com/plugins/jetsearch/

Cena: cca. 20 € na leto

Ostalo

V to kategorijo smo umestili nekaj bolj tehničnih vtičnikov, ki pa v nakupnem procesu v spletni trgovini prav tako igrajo zelo pomembno vlogo.

WP Mail SMTP by WPForms

WP Mail SMTP

E-poštna sporočila, ki jih WooCommerce pošilja kupcem in administratorjem so ključen del komunikacije in obveščanja. Kupci so tako obveščeni o uspešno oddanem naročilu, o zaključenem naročilu, o prejetem plačilu,… administratorji pa o novih naročilih ali morebitnih napakah pri obdelavi plačil.

WooCommerce privzeto vsa e-poštna sporočila pošilja preko WordPressove PHP mailer funkcije, ki pa iz tehničnih in varnostnih razlogov ni najbolj zanesljiv način pošijanja e-poštnih sporočil.

WP Mail SMTP vtičnik omogoča, da namesto pošiljanja preko PHP mailer funkcije e-pošta sporočila pošiljate preko namenskega zunanjega ponudnika ali preko e-poštnega strežnika, ki ga verjetno že uporabljaš, če imaš za svojo spletno trgovino sklenjeno spletno gostovanje pri katerem izmed slovenskih ponudnikov.

Vse osnovne funkcionalnosti omogoča že brezplačna verzija vtičnika, med tem ko je za bolj napredne funkcionalnosti (beleženje dnevnika in uspešnosti poslanih e-sporočil, napredna poročila, rezervne povezave, pošiljanje obvestil ob morebitnih napakah…).

Prednosti:

  • brezplačen vtičnik je popolnoma delujoč in odlično opravlja primarno funkcijo
  • izboljša zanesljivost pošiljanja in dostavnost e-poštnih sporočil poslanih iz spletne trgovine

Povezava: https://wordpress.org/plugins/wp-mail-smtp/

Cena: od cca. 45 € na leto / na voljo tudi brezplačna verzija

Checkout Field Editor (Checkout Manager) for WooCommerce

WooCommerce vtičnik Checkout field editor

WooCommerce ima na strani zaključka nakupa (to je stran, kjer kupec vnese svoje podatke, naslov za dostavo, izbere način dostave in način plačila ter zaključi nakup) privzeto omejen nabor vnosnih polj, katerih ni mogoče urejati ali dodajati na preprost način.

Pogosto pa se zgodi, da bi od kupce želeli pridobiti še kako dodatno informacijo, kot je npr. davčna številka (ali ID za DDV) v kolikor nakup opravlja kot pravna oseba.

Checkout Field Editor omogoča točno to. Na preprost in vizualen način lahko na stran zaključka nakupa dodamo dodatna polja, kot so tekstovna vnosna polja, datumska polja, izbirna polja.

Plačljiva verzija vtičnika zraven osnovnih vnosnih polj omogoča dodajanje številnih drugih polj (24 različnih polj), spreminjanje pozicije polj, pogojno prikazovanje polj (glede na znesek, glede na drugo polje,…)

Vtičnik Checkout field editor

Prednosti:

  • brezplačna verzija je dovolj za večino osnovnih potreb
  • preprosto vizualno urejanje
  • plačljiva verzija omogoča pogojno prikazovanje polj

Povezava: https://wordpress.org/plugins/woo-checkout-field-editor-pro/

Cena: od cca. 45 € na leto / na voljo tudi brezplačna verzija

Povzetek

Vtičniki so odličen način, da spletni trgovini dodamo nove in napredne funkcionalnosti. Vendar pa velja omeniti, da bo pretirana uporaba vtičnikov (predvsem nekakovostnih in nevzdrževanih) skoraj zagotovo upočasnila delovanje tvoje spletne trgovine ter ogrozila njeno varnost.

Pri izbiri in namestitvi vtičnikov bodi previden/na, da uporabljaš izključno kakovostne in preverjene vtičnike, ki jih avtorji redno posodabljajo, hkrati pa, preden vtičnik namestiš, tehtno premisli ali ga dejansko potrebuješ.

Če se ti zdi ta prispevek uporaben te bodo morda zanimale tudi te vsebine:

Picture of Primož Kostanjevec
Primož Kostanjevec
Primož je kreativec in multimedijski navdušenec z dolgoletnimi izkušnjami na področju grafike in dizajna, oblikovanja za splet ter razvoja in optimizacije spletnih strani in trgovin. Je tudi ustanovitelj in idejni oče digitalne agencije Artbeat.

Imate vprašanje?

Prvi korak morate narediti sami, pri vseh ostalih vam bomo do cilja pomagali mi.

Preden greš

Naroči se na uporabne vsebine in nasvete. Saj veš, znanja ni nikoli preveč.

Tvojih osebnih podatkov ne bomo nikoli delili s tretjimi osebami. Poglej pravilnik o zasebnosti.